مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-04-25اقتصادي

ابلاغ اعتبار 10 میلیاردی برای ایمن سازی گردنه اسدآباد 


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از ابلاغ اعتبار 10 میلیارد تومانی به منظور ایمن سازی گردنه این شهرستان خبر داد.

- ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح این خبر اظهار کرد: این میزان اعتبار در راستای ایمن سازی طول مسیر 15 کیلومتری محور گردنه است که به زودی مناقصه پروژه برگزار و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اهم پروژه های فعال راهداری این شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه زیرگذر موسی آباد دارای 35 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و یک لاین پروژه به اتمام رسیده است.

رستمی با بیان اینکه پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی بالای 20 خانوار باقیمانده شهرستان در دست اجرا قرار دارد، یادآور شد: به زودی لکه گیری و روکش آسفالت مسیر شهید زارعی به سمت کنگاور نیز با مشخص شدن پیمانکار آغاز می شود.

وی با اشاره به فعالیت پنج مجتمع خدمات رفاهی و یک مجوز خدمات رفاهی جدید در دست اقدام شهرستان افزود: یکی از سیاست های کلان راهداری مناسب کردن خدمت رسانی در محورهای مواصلاتی بوده که در این راستا خدمات بهتری ارائه داده شود و ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی شامل پمپ بنزین، سرویس بهداشتی، مراکز تعمیر و رستوران از جمله این خدمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار 10 میلیاردی برای ایمن سازی گردنه اسدآباد 

ابلاغ اعتبار 10 میلیاردی برای ایمن سازی گردنه اسدآباد